Παρασκευή, Ιουνίου 08, 2007

Game Over



Το παιχνίδι τελείωσε κι εγώ δεν έχω ακόμα καταλάβει τι παίζαμε.Στρατηγικής ήταν? Παιχνίδι ρόλων?Ή μήπως ένα από αυτά τα "kill them all" και όποιον πάρει ο χάρος?


Ξεκίνησα που λες,
με ό,τι κουβαλούσα μαζί μου από την προηγούμενη πίστα και άρχισα να ψάχνω τι παίζεται σ' αυτήν εδώ.
ΕΔΩ.ΕΔΩ.ΕΔΩ.ΕΔΩ.

Τα εφόδια που είχα όμως, μάλλον φάνηκαν άχρηστα. Άντε τώρα να ξεκινήσεις τις αναζητήσεις πάλι, πίσω από κλειστές πόρτες, ψηλούς τοίχους και μυστικά περάσματα. Άντε να βρεις καινούργια και να κάτσεις να ξεχωρίσεις τι από αυτά σου χρειάζεται και τι όχι.

Και αν κάπου μέσα σ' όλα κρύβεται καμιά παγίδα?
Ουουουουουου......
Το περίεργο είναι πως σ' αυτό το επίπεδο έσκασε μύτη πολύς κόσμος.
Πρωταγωνιστές και κομπάρσοι και όλοι να αγωνίζονται για έναν καλύτερο ρόλο. Όλοι να προσπαθούν να αποδείξουν το πόσο καλοί παίκτες είναι.

Φίλοι, εχθροί και σύμμαχοι.


Και που να καταλάβεις με την πρώτη ματιά τι είναι ο καθένας?

Χάθηκε και αυτοί να φοράνε ένα συγκεκριμένο χρώμα να τους ξεχωρίζω?

Να βλέπεις πορτοκαλί να ξέρεις ότι αυτός είναι δικός μας.
Να βλέπεις μπλε να ξέρεις να μείνεις μακριά.


"Πάντα υπάρχουν απώλειες πολέμου."
ακούω μια φωνή από δίπλα μου.
Πότε ξεκίνησε ρε παιδιά ο πόλεμος κι εγώ δεν πήρα πρέφα τίποτα?
Ενώ προχωράω, ανεβαίνοντας μικρά σκαλάκια και κατεβαίνοντας τεράστιες σκάλες, μέσα από σκοτεινούς διαδρόμους και φωτεινά μονοπάτια,

βρίσκομαι ξαφνικά με μια χειροβομβίδα στα χέρια.

Θα σκάσει.

Να την πετάξω αλλά που?

Από τη μία βλέπω γνώριμα μέρη, ζεστά σπίτια με ουράνια τόξα και ήλιους και χέρια που προσπαθούν να με τραβήξουν...
και από την άλλη ο δρόμος προς το άγνωστο.

Αν είναι καλύτερα ή χειρότερα από εκεί δεν μπορείς να ξέρεις αν δεν τον διαβείς.



ΜΠΑΜ!

Μαλακία...

Δεν υπολόγισα καλά την απόσταση.
Σαν να μου φαίνεται πως η μπάρα της ενέργειάς μου χτύπησε κόκκινο.
Αρχίζουν και θολώνουν οι εικόνες γύρω. Μια βλέπω, μια δεν βλέπω. Τι παίχτηκε?

Η οθόνη μαυρίζει. Μνησίκακα γραμματάκια αναβοσβήνουν.


Η μνήμη μου με απατάει τώρα τελευταία.

Μπορεί να μου θυμίσει κανείς τι ακολουθεί το game over?